HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e

Go down 
AuthorMessage
{-{FMJ}-rOck!e-}
Captain
avatar

Number of posts : 84
Age : 29
Location : Rotterdam, The Netherlands
Fav Weapon : M9
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Thu May 22, 2008 4:52 pm

roflmao lmfto lol!

ok, What a Face as you guys know iam bored to death. So thats the reason i re-re-apply for the {-{FMJ}-} Full Metal Jackasses clan. One of the reasons is the TWL makes more sense if iam actually IN {-{FMJ}-}, and ofcourse cuz OMEGA told me to put tags on and im pretty scared of him.. And ofcourse cuz im in love with you guys and i cant get u out of my head. Razz
well i totally ''fucking'' agree that its retarded that sum1 applys 3 times :p but then again sum1 needs to post the first appl on the new forums

well my class is over. so catch you all @ home Very Happy\

bYe bYe and lots of kisses from ME!!!! grts shaRp; a.k.a rOck!e
Back to top Go down
View user profile http://www.aaotracker.com/profile.php?userid=462716
{-{FMJ}-SIGMA-}
General of the Army
General of the Army
avatar

Number of posts : 83
Age : 39
Location : Poonsvillle, TN
Fav Weapon : M67 Frag
Registration date : 2008-05-12

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Thu May 22, 2008 7:39 pm

I'll need to doa full BG check on you to make sure you have no previous bans! Wink
Get yo ass on TS and we cant talk about it.. I wanna make sure you aint a cunt! Laughing

So is this {-{FMJ}-rOck!e-} or {-{FMJ}-shaRp-}

Good to see you back.. again! I'm in love with you too matey! I love you
Back to top Go down
View user profile http://fmjaaclan.forumotion.com
easykill
General
General
avatar

Number of posts : 30
Age : 44
Registration date : 2008-05-19

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Thu May 22, 2008 8:10 pm

good to see you back mate...... will you be in this time for the long haul????.....
Back to top Go down
View user profile
{-{FMJ}-rOck!e-}
Captain
avatar

Number of posts : 84
Age : 29
Location : Rotterdam, The Netherlands
Fav Weapon : M9
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Thu May 22, 2008 9:07 pm

hahaha to be hounest this is the last time u will see me join cuz i wont leave again Razz nowhere had so much fun as in FMJ Very Happy

and pls dont do a background check :p hahaha xD

and i still dont know if its gonna be {-{FMJ}-rOck!e-}, {-{FMJ}-shaRp-} or {-{FMJ}-eBaY-} what sounds best? cheers

well iam (back-back?) in.. YES last time Razz rofl,
i've helped myself on the pass lol!


Last edited by {-{FMJ}-rOck!e-} on Thu May 22, 2008 9:28 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : duh i cant make up my mind)
Back to top Go down
View user profile http://www.aaotracker.com/profile.php?userid=462716
{-{FMJ}-SIGMA-}
General of the Army
General of the Army
avatar

Number of posts : 83
Age : 39
Location : Poonsvillle, TN
Fav Weapon : M67 Frag
Registration date : 2008-05-12

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Thu May 22, 2008 11:00 pm

What about
  • {-{FMJ}-I_cant _make_up_my_fucking_mind-}
  • {-{FMJ}-I_love_this_fucking_clan-}
  • {-{FMJ}-3$om3-} (as in 3 times!)



Or just good old {-{FMJ}-rOck!e-} < that one looks good to me!! Wink
Back to top Go down
View user profile http://fmjaaclan.forumotion.com
{-{FMJ}-AK47KING-}
First Lieutenant
avatar

Number of posts : 31
Age : 29
Location : NEXT TO MY Stash...hehe
Fav Weapon : AK47
Registration date : 2008-05-15

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Fri May 23, 2008 4:14 am

welcome back AGAIN! Cool Very Happy Smile afro afro drunken drunken
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/profile.php?id=1209505041
{-{FMJ}-SIGMA-}
General of the Army
General of the Army
avatar

Number of posts : 83
Age : 39
Location : Poonsvillle, TN
Fav Weapon : M67 Frag
Registration date : 2008-05-12

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Fri May 23, 2008 11:55 am

New Name change Kingman?? Question
Back to top Go down
View user profile http://fmjaaclan.forumotion.com
{-{FMJ}-Mic-}
Second Lieutenant
avatar

Number of posts : 18
Age : 50
Location : I am CANADIAN!!!!
Registration date : 2008-05-15

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Sat May 24, 2008 7:44 pm

rockie I'm still mad at you believe I grounded you and you never listen to your mom...omega sigma can u spank him for me...he likes it too much when I do it...lol

Oh yeah...welcome back son...lol
Back to top Go down
View user profile
{-{FMJ}-Behemoth-}
Second Lieutenant
avatar

Number of posts : 14
Age : 30
Location : LEEDS, WEST YORKSHIRE
Fav Weapon : M249
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   Tue May 27, 2008 11:09 am

[-{FMJ]-r0ck!e-} man

thats who you really are!

dont kid urself u lil bitch ass boon!

LOVE YOU
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/profile.php?id=678275281
Sponsored content




PostSubject: Re: weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e   

Back to top Go down
 
weirdest third apply ever :p shaRp; / rOck!e
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Looking for Fraggle Rock doona cover
» chloe rock is back on
» 10 Of The Weirdest Games You Will Ever Play
» How to apply Drop Shadow to your Images: Photoshop (any version)
» Rock 8.ctg

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
fmjaaclan :: Public Access :: Recruitment-
Jump to: